Yumjirmaa Ochirsuren

Bakalářská práce

Marketingová strategie podniku

Marketing strategy of the company
Anotace:
Předmětem bakalářské práce „Marketingová strategie podniku“ je vypracovat návrhy opatření pro marketingovou strategii pro realitní agenturu R21 s.r.o. První část práce je zaměřena na teoretické poznatky, které se vztahují k samotnému vypracování strategie. Patří sem např. marketingové koncepce, strategický marketingový proces plánování. Praktická část bakalářské práce je analýza současného stavu podniku …více
Abstract:
The subject of the bachelor thesis “Marketing strategy of the company” is to elaborate proposals of measures for marketing strategy for real estate agency R21 s. r. o. The first part of the thesis is focused on theoretical knowledge, which is related to the strategy development itself. For example, marketing concepts and strategic marketing planning processes are mentioned. The practical part of the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2019
  • Vedoucí: Ing. Martin Cenek
  • Oponent: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masarykova univerzita

Ekonomicko-správní fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management