Strategie podniku a její implementace prostřednictvím metody BSC – Bc. Marek Gubala
Bc. Marek Gubala
Diplomová práce
Strategie podniku a její implementace prostřednictvím metody BSC
The strategy of the company and its implementation through the BSC method
Abstract:
The goal of the bachelor work "Strategy of the company and its implementation through Bal-anced Scorecard method" is to analyze the situation of the chosen company and then to recommend strategy that would be the most appropriate for implementation through Balanced Scorecard method in future. The theoretical part describes basic assumptions, necessary for proper analysis of the external and internal …víceAbstract:
Predmetom diplomovej práce „Stratégia podniku a jej implementácia pomocou metódy Ba-lanced Scorecard“ je analyzovať situáciu vybraného podniku a následne odporučiť stratégiu, ktorá by bola pre daný podnik v budúcnosti najvhodnejšia pre implementáciu prostredníctvom metódy Balanced Scorecard. Teoretická časť popisuje základné predpoklady, ktoré sú nevy-hnutné pre správnu analýzu vonkajšieho a vnútorného …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/gkauq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 6. 2015
- Vedoucí: Ing. Petr Mikuš, Ph.D.
- Oponent: Ing. Eva Švandová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá -
Analýza a zhodnocení ekonomické situace firmy KINSKÝ Žďár, a. s.
Kateřina Škapa -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová -
Nový podnikatelský záměr podniku Apollo, s.r.o.
Tereza Kroužilová -
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout -
Zvýšení konkurenceschopnosti korporace MAPE FINANCE s.r.o.
Monika Bubílková -
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Sofia Shchetnikova