Business Intelligence - Ziskovost zákazníka – Bc. Radek Bárta
Bc. Radek Bárta
Master's thesis
Business Intelligence - Ziskovost zákazníka
Business Intelligence - Customer Profitability
Anotácia:
Nejen v dobách ekonomické krize je potřeba naplno využívat nástrojů z oblasti Business-Intelligence. Cílem této práce je návrh a implementace řešení výpočtu ziskovosti zákazníků právě při využití takovýchto nástrojů. Pro účely diplomové práce budou použity standartní situace mnohých ekonomických subjektů. Pohled na tuto problematiku je však veden z pohledu informačních technologií, nikoliv ekonomie …viacAbstract:
Business-Intelligence tools needs to be fully used not only in time of economic crisis. Objective of this thesis is to design and implement solution for customer profitability with using of those tools. For this purpose it will be used standard situation of common economic subjects on market. Although view on this issue will be conducted from the perspective of the information technology, not from …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/h3txr/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2014
- Vedúci: prof. Ing. Petr Berka, CSc.
- Oponent: doc. RNDr. Ing. Jaroslav Klvaňa, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Informatics / Applied Informatics
Práce na příbuzné téma
-
CRM (Customer Relationship Management) jako konkurenční výhoda organizace.
Ondřej Kubáček -
CRM and other ways how to develop the relationship with the costumer
Gizem Beytut -
Analýza CRM (Customer Relationship Management), jeho úloha a využití v praxi
Barbora Vitkajová -
Customer Relationship Management (CRM) jako konkurenční výhoda firmy
Dominika Václavková -
Analýza a srovnání Dynamics CRM 4.0 a 2011 s Dynamics CRM Online
Jan Štosek -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
CRM - Customer Relationship Management v podniku DELIMAX, a.s.
Ladislav HYNEK -
CRM - Customer Relationship Management ve vybrané organizaci a jeho zhodnocení
Vlastimil CIGOŠ