Bc. Klára Mačenková

Master's thesis

Marketingová strategie podniku Maplast

Marketing strategy Maplast
Abstract:
Tato diplomová práce je zaměřena na marketingovou strategii vybraného podniku. V teoretické části jsou popsány základní pojmy marketingu a marketingové nástroje, které jsou použity v další části práce. V praktické části jsou aplikovány marketingové metody a techniky na vybraný podnik. Poslední kapitolou je návrh na zlepšení či názor na konkrétní firmu.
Abstract:
This diploma thesis focuses on the marketing strategy of the selected company. The theoretical part describes the basic concepts of marketing and marketing tools, which are used in the next part of the thesis. In the practical part, marketing methods and techniques are applied to the selected business. The last chapter is a suggestion for improvement or opinion on a particular firm.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 29. 5. 2018
  • Supervisor: Ing. Martin Přibyl, Ph.D.
  • Reader: Ing. Jiří Urbánek, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie Sting