Marketingová strategie podniku Maplast – Bc. Klára Mačenková
Bc. Klára Mačenková
Diplomová práce
Marketingová strategie podniku Maplast
Marketing strategy Maplast
Anotace:
Tato diplomová práce je zaměřena na marketingovou strategii vybraného podniku. V teoretické části jsou popsány základní pojmy marketingu a marketingové nástroje, které jsou použity v další části práce. V praktické části jsou aplikovány marketingové metody a techniky na vybraný podnik. Poslední kapitolou je návrh na zlepšení či názor na konkrétní firmu.Abstract:
This diploma thesis focuses on the marketing strategy of the selected company. The theoretical part describes the basic concepts of marketing and marketing tools, which are used in the next part of the thesis. In the practical part, marketing methods and techniques are applied to the selected business. The last chapter is a suggestion for improvement or opinion on a particular firm.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/gmu77/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2018
- Vedoucí: Ing. Martin Přibyl, Ph.D.
- Oponent: Ing. Jiří Urbánek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá -
Analýza a zhodnocení ekonomické situace firmy KINSKÝ Žďár, a. s.
Kateřina Škapa -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová -
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout -
Zvýšení konkurenceschopnosti korporace MAPE FINANCE s.r.o.
Monika Bubílková -
Nový podnikatelský záměr podniku Apollo, s.r.o.
Tereza Kroužilová -
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Sofia Shchetnikova