PR podpora věrnostního programu Na Doma – Ing. Veronika STRAKOVÁ
Ing. Veronika STRAKOVÁ
Bakalářská práce
PR podpora věrnostního programu Na Doma
PR support of the "Na Doma" loyalty program
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá pilotním projektem svého druhu v České republice, který spočíval v PR podpoře věrnostního programu Na Doma. V praktické části jsem využila možnosti vyhotovit debrief na základě poskytnutého briefu klienta Unilever. Tento brief byl předložen agentuře AMI Communications, s. r. o. na základě výhry ve výběrovém řízení. Další částí je provedení SWOT analýzy věrnostního programu …víceAbstract:
This bachelor thesis describes a "Na Doma" loyalty program, which is the first of its kind in the Czech Republic. I took the opportunity to develop a debrief in response to a brief from Unilever´s client in the analytical part. This brief was given to AMI Communications agency based on a tender. Another part of the project is a SWOT analysis of the "Na Doma" loyalty program from the PR point of view …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 12. 2006
Identifikátor:
4736
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 1. 2007
Citační záznam
Jak správně citovat práci
STRAKOVÁ, Veronika. PR podpora věrnostního programu Na Doma. Zlín, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 30. 11. 2036
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Návrh spotřebitelského věrnostního programu a mediální kampaně na podporu komunikace pro vybranou značku na trhu
Ondřej Novotný -
Věrnostní program vybrané značky
Tereza Valvodová -
Věrnostní program jako marketingový nástroj
Jiří Brych -
Věrnostní program jako nástroj direct marketingové komunikace Raiffeisenbank
Žaneta ŽELEZNÁ -
Výkladní skříně a věrnostní program RENOME jako podpora prodeje firmy Baťa
Jana ONDILLA -
Věrnostní a partnerský program ve společnosti Ostravské výstavy, a.s.
Zdeněk BROKL -
Analýza věrnostního programu v obchodní firmě (Telefonica, O2 Benefit program)
Petra HOFMAN -
Věrnostní program - efektivní nástroj podpory prodeje?
Nela FIŠEROVÁ