Ing. Veronika STRAKOVÁ

Bakalářská práce

PR podpora věrnostního programu Na Doma

PR support of the "Na Doma" loyalty program
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá pilotním projektem svého druhu v České republice, který spočíval v PR podpoře věrnostního programu Na Doma. V praktické části jsem využila možnosti vyhotovit debrief na základě poskytnutého briefu klienta Unilever. Tento brief byl předložen agentuře AMI Communications, s. r. o. na základě výhry ve výběrovém řízení. Další částí je provedení SWOT analýzy věrnostního programu …více
Abstract:
This bachelor thesis describes a "Na Doma" loyalty program, which is the first of its kind in the Czech Republic. I took the opportunity to develop a debrief in response to a brief from Unilever´s client in the analytical part. This brief was given to AMI Communications agency based on a tender. Another part of the project is a SWOT analysis of the "Na Doma" loyalty program from the PR point of view …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 12. 2006
Identifikátor: 4736

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 1. 2007

Citační záznam

Jak správně citovat práci

STRAKOVÁ, Veronika. PR podpora věrnostního programu Na Doma. Zlín, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 30. 11. 2036

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.