PR podpora věrnostního programu Na Doma – Ing. Veronika STRAKOVÁ
Ing. Veronika STRAKOVÁ
Bachelor's thesis
PR podpora věrnostního programu Na Doma
PR support of the "Na Doma" loyalty program
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá pilotním projektem svého druhu v České republice, který spočíval v PR podpoře věrnostního programu Na Doma. V praktické části jsem využila možnosti vyhotovit debrief na základě poskytnutého briefu klienta Unilever. Tento brief byl předložen agentuře AMI Communications, s. r. o. na základě výhry ve výběrovém řízení. Další částí je provedení SWOT analýzy věrnostního programu …moreAbstract:
This bachelor thesis describes a "Na Doma" loyalty program, which is the first of its kind in the Czech Republic. I took the opportunity to develop a debrief in response to a brief from Unilever´s client in the analytical part. This brief was given to AMI Communications agency based on a tender. Another part of the project is a SWOT analysis of the "Na Doma" loyalty program from the PR point of view …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 12. 2006
Identifier:
4736
Thesis defence
- Date of defence: 22. 1. 2007
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
STRAKOVÁ, Veronika. PR podpora věrnostního programu Na Doma. Zlín, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 30. 11. 2036
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing
Theses on a related topic
-
Návrh spotřebitelského věrnostního programu a mediální kampaně na podporu komunikace pro vybranou značku na trhu
Ondřej Novotný -
Věrnostní program vybrané značky
Tereza Valvodová -
Věrnostní program jako marketingový nástroj
Jiří Brych -
Věrnostní program jako nástroj direct marketingové komunikace Raiffeisenbank
Žaneta ŽELEZNÁ -
Výkladní skříně a věrnostní program RENOME jako podpora prodeje firmy Baťa
Jana ONDILLA -
Věrnostní a partnerský program ve společnosti Ostravské výstavy, a.s.
Zdeněk BROKL -
Analýza věrnostního programu v obchodní firmě (Telefonica, O2 Benefit program)
Petra HOFMAN -
Věrnostní program - efektivní nástroj podpory prodeje?
Nela FIŠEROVÁ