Úloha marketingové komunikace v marketingovém řízení měst a obcí – Ing. Kateřina Tvrzová
Ing. Kateřina Tvrzová
Bakalářská práce
Úloha marketingové komunikace v marketingovém řízení měst a obcí
The Role of Marketing Communication in Marketing Management in Cities and Municipalities
Anotace:
Ve své bakalářské práci, která je nazvána Úloha marketingové komunikace v marketingovém řízení měst a obcí, se zaměřuji na využití městského marketingu. Celá práce je rozdělena na několik částí. V první části jsou nejprve řešeny vybrané aspekty související s tématem městského marketingu v teoretické rovině a následně jsou tyto aspekty aplikovány na vybraná města, Královské město Rakovník a Mariánské …víceAbstract:
In this thesis, entitled “The role of marketing communications in marketing management of cities and municipalities”, I focus on the using of city marketing. The entire work is divided into several parts. In the first part I’m addressed some aspects related to the topic of urban marketing theory and consequently , these aspects are applied to selected cities , the Royal City Rakovnik and Marianske …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/hxmne/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2013
- Vedoucí: Ing. Miloslav Vaňák
- Oponent: PhDr. Adolf Vodrážka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix v sektoru služeb
Martin Koudelka -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový mix a inovace v pizzerii Vosíme
Petr Navrátil -
Marketingový mix 4C v podmínkách vybraného podniku
Vojtěch Esterka -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketing lázeňských zařízení v České republice a v zahraničí - komparativní analýza
Polyna Sysoeva -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Rostislav Alka -
Marketingový mix v prodejnách Levné knihy
Barbora Civínová