Bc. Magdaléna Jenšíková

Diplomová práce

Marketing hudebních festivalů klasické hudby

Marketing of classical music festivals
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na marketing vybraných festivalů klasické hudby. Základním východiskem je, že marketing umění hraje stejně důležitou roli jako marketing komerční sféry, ale s řadou odlišností. Tato diplomová práce se zabývá využitím marketingových nástrojů v oblasti klasické hudby – konkrétně u pěti vybraných prestižních festivalů. Hlavním cílem této diplomové práce je analyzovat současnou …více
Abstract:
This master's dissertation is focused on marketing of selected classical music festivals. The basic thesis is that the marketing of art plays the same important role as the marketing of pure bussines. But with some differences. This master´s dissertation deals with impacts of marketing tools on classical music area – specifically at five selected prestigious festivals. The main goal of this master …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2021
  • Vedoucí: doc. Giuseppe Maiello, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Pavel Klička, PhD.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace

Práce na příbuzné téma

Všechny práce