Analýza elektronických služeb České pošty se zaměřením na hybridní služby – Bc. Hana MIKEŠOVÁ
Bc. Hana MIKEŠOVÁ
Master's thesis
Analýza elektronických služeb České pošty se zaměřením na hybridní služby
Analysis of the electronic services of the Czech Post with focusing on hybrid services
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na analýzu a doporučení pro rozvoj elektronických služeb České pošty, s.p. Cílem práce je analýza využití nástrojů Hybridní pošty a jejich zlepšení vzhledem k potřebám zákazníků. Dílčími cíli této diplomové práce jsou rozbor nástrojů Hybridní pošty a jejich využitelnosti, analýza vztahů se zákazníky se zaměřením na Customer Relationship Management a posouzení celkové situace …moreAbstract:
The thesis focuses on the analysis and recommendations for the development of electronic services of the Czech Post. The aim is to analyze the use of hybrid mail instruments and its improvements due to customer needs. Sub-goal of this thesis is the analysis of Hybrid post´s instruments and their utilization, the analysis of relationships with customers focussed on Customer Relationship Management and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2011
Identifier:
19402
Thesis defence
- Supervisor: Dr. Ing. Dagmar Škodová Parmová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MIKEŠOVÁ, Hana. \textit{Analýza elektronických služeb České pošty se zaměřením na hybridní služby}. Online. Master's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Economics. 2011. Available from: https://theses.cz/id/zi40q8/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
MIKEŠOVÁ, Hana. Analýza elektronických služeb České pošty se zaměřením na hybridní služby. Č. Bud., 2011. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 29. 04. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Management of Commerce
Theses on a related topic
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights