Analýza elektronických služeb České pošty se zaměřením na hybridní služby – Bc. Hana MIKEŠOVÁ
Bc. Hana MIKEŠOVÁ
Master's thesis
Analýza elektronických služeb České pošty se zaměřením na hybridní služby
Analysis of the electronic services of the Czech Post with focusing on hybrid services
Anotácia:
Diplomová práce je zaměřena na analýzu a doporučení pro rozvoj elektronických služeb České pošty, s.p. Cílem práce je analýza využití nástrojů Hybridní pošty a jejich zlepšení vzhledem k potřebám zákazníků. Dílčími cíli této diplomové práce jsou rozbor nástrojů Hybridní pošty a jejich využitelnosti, analýza vztahů se zákazníky se zaměřením na Customer Relationship Management a posouzení celkové situace …viacAbstract:
The thesis focuses on the analysis and recommendations for the development of electronic services of the Czech Post. The aim is to analyze the use of hybrid mail instruments and its improvements due to customer needs. Sub-goal of this thesis is the analysis of Hybrid post´s instruments and their utilization, the analysis of relationships with customers focussed on Customer Relationship Management and …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011
Identifikátor:
19402
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Dr. Ing. Dagmar Škodová Parmová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MIKEŠOVÁ, Hana. \textit{Analýza elektronických služeb České pošty se zaměřením na hybridní služby}. Online. Diplomová práca. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Faculty of Economics. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/zi40q8/.
Jak správně citovat práci
MIKEŠOVÁ, Hana. Analýza elektronických služeb České pošty se zaměřením na hybridní služby. Č. Bud., 2011. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 29. 04. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and Management / Management of Commerce
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane
Názov
Vložil
Vložené
Práva