Product placement ve filmu LEGO příběh a LEGO Batman film – Bc. Dominik Moser
Bc. Dominik Moser
Master's thesis
Product placement ve filmu LEGO příběh a LEGO Batman film
Product Placement in The Lego Movie and The Lego Batman Movie
Anotácia:
Marketingové komunikační nástroje jsou stále více rozvíjeny a spojovány s médiálními strategiemi. Jak tyto nástroje fungují v prostředí filmového průmyslu? Předložená magisterská diplomová práce se zaměřuje na jeden z nástrojů, který v poslední době nabývá na významnosti - product placement. Zkoumána je především strategie v umisťování product placementu ve filmech, konkrétně ve filmových blockbusterech …viacAbstract:
Marketing communication tools are being more and more developed and associated with the media strategies. How do these tools work in the film industry? Submitted master thesis is focusing on one of the tools which is increasing it’s importance – product placement. Primarily is researched the strategy of product placement in films, specifically in blockbusters which are one of the main platforms for …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/bkiua/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2017
- Vedúci: Mgr. Pavlína Míčová
- Oponent: Mgr. Viktor Pantůček, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / odbor:
General Theory and History of Arts and Culture / Theory of Interactive Media
Práce na příbuzné téma
-
Český film na prodej: product placement v hraných koprodukcích České televize v letech 2013-2015
Zuzana Kubánková -
Product placement jako marketingový nástroj v současném filmu
Anastasia Shulpina -
Product placement ve filmech Marvel Cinematic Universe
Eliška Filípková -
Product placement v českém filmu
Kristýna Klemová -
Product placement v českých filmech - významný zdroj jejich financování
Kateřina Horná -
Product placement a jeho uplatnění ve vybraném filmu
Vasyl Myrgorod -
Product placement a jeho uplatnění ve vybraném českém filmu
Adéla Stoklasová -
Product placement a jeho využití v rámci integrované marketingové komunikace
Petra Franková