Ing. Markéta Beránková

Bakalářská práce

Jak předcházet ztrátě klientů v reklamní agentuře FCB Prague s.r.o.

How to prevent the loss of clients in advertising agency FCB Prague Ltd.
Anotace:
Cílem bakalářské práce je analýza prostředí a procesů styku se zákazníky v reklamní agentuře FCB Prague. Práce teoreticky popisuje základní principy řízení vztahu se zákazníkem a v praktické části se zaměřuje na analýzu vnějšího a vnitřního prostředí segmentu reklamní agentur. Jsou zde použity různé teoretické koncepty a jejich přímá aplikace s realitou společnosti, která je součástí mé analýzy. Nejdůležitější …více
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to analyze the environment and the processes of contact with customers in the advertising agency FCB Prague. This work theoretically describes the basic principles of customer relationship management and in the practical part focuses on the analysis of external and internal within segment of the advertising agencies. There are used different theoretical concepts and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2010
  • Vedoucí: Ing. Tereza Dvořáková
  • Oponent: JUDr. Petr Majerik

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní