Management změn v procesu CRM dodavatele pro leteckou dopravu – Tereza Spálenková
Tereza Spálenková
Diplomová práce
Management změn v procesu CRM dodavatele pro leteckou dopravu
Management of change for operational processes-CRM process of aerospace supplier
Anotace:
Tato diplomová práce pojednává o řízení vztahů se zákazníky (angl. Customer Relationship Management - CRM). CRM je moderní strategie managementu, která do centra jednání a rozhodování všech složek i zaměstnanců podniku klade zákazníka. Práce popisuje vývoj strategie CRM a její teoretický základ. Dále se zaměřuje na jednu oblast průmyslu: letecký průmysl, který analyzuje; popisuje jeho stav, hlavní …víceAbstract:
This diploma thesis disserts about Customer Relationship Management -- CRM. CRM is a modern management strategy, which targets a customer as an actual center of all company processes and decisions in all departments and by all employees. The thesis describes the evolution of the CRM strategy and CRM theoretical base. It focuses at one industry: aerospace, which is analyzed; its state, main participants …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 2. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/32042
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2012
- Vedoucí: Vlastimil Mejdrech
- Oponent: Hana Svobodová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/32042
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane