Tereza Spálenková

Diplomová práce

Management změn v procesu CRM dodavatele pro leteckou dopravu

Management of change for operational processes-CRM process of aerospace supplier
Anotace:
Tato diplomová práce pojednává o řízení vztahů se zákazníky (angl. Customer Relationship Management - CRM). CRM je moderní strategie managementu, která do centra jednání a rozhodování všech složek i zaměstnanců podniku klade zákazníka. Práce popisuje vývoj strategie CRM a její teoretický základ. Dále se zaměřuje na jednu oblast průmyslu: letecký průmysl, který analyzuje; popisuje jeho stav, hlavní …více
Abstract:
This diploma thesis disserts about Customer Relationship Management -- CRM. CRM is a modern management strategy, which targets a customer as an actual center of all company processes and decisions in all departments and by all employees. The thesis describes the evolution of the CRM strategy and CRM theoretical base. It focuses at one industry: aerospace, which is analyzed; its state, main participants …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 2. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2012
  • Vedoucí: Vlastimil Mejdrech
  • Oponent: Hana Svobodová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/32042

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management