Bc. Lenka KOVÁŘÍKOVÁ
Master's thesis
Vliv CSR na image hotelu Ibis
The impact of CSR on image of hotel Ibis
Abstract:
Tato diplomová práce se věnuje tématu společenské odpovědnosti firem a jejímu vlivu na image značky. Teoretická část práce je rešerší odborné literatury v oblastech CSR, image a marketingového výzkumu a dále je doplněná o specifika hotelového průmyslu zahrnující i distribuční kanály a nákupní cyklus v hotelnictví. Praktická část práce představuje hotelovou skupinu Accor, značku ibis a konkrétní Hotel …moreAbstract:
This thesis is focused on corporate social responsibility (CSR) and its influence on brand image. Theoretical part is bibliographic search in CSR, brand image and marketing research areas. It is also extended by hotel industry specifics comprising distribution channels and shopping cycle description. Practical part introduces Accor hotel group, ibis brand and particular Hotel ibis Plzeň. It analyses …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 12. 2015
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Lenka Králová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
KOVÁŘÍKOVÁ, Lenka. Vliv CSR na image hotelu Ibis. Plzeň, 2015. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Společenská odpovědnost firem jako nástroj onboardingu u malých a středních firem
Gabriela Antalová -
Společenská odpovědnost firem a sociální marketing
Anna Okorokova -
Společenská odpovědnost firem v odvětví automobilového průmyslu s důrazem na lidský kapitál
Caroline Mertlová -
Společenská odpovědnost firem v cestovním ruchu
Anton Sopkin -
Společenská odpovědnost firem – příklad společnosti ČSOB
Jakub Svoboda -
Společenská odpovědnost firem v bankovním sektoru a její využití v rámci HR marketingu
Anna Lidinská -
Vliv žen v managementu na společenskou odpovědnost firem: Aplikace na vybrané odvětví
Tomáš Pospíšil -
Společenská odpovědnost firem a její význam v současné společnosti
Renata Medřická