Vliv společenské odpovědnosti firem na zvýšení jejich konkurenceschopnosti – Bc. Jitka Janurová
Bc. Jitka Janurová
Diplomová práce
Vliv společenské odpovědnosti firem na zvýšení jejich konkurenceschopnosti
The Influence of Corporate Social Responsibility for Increase their Competitiveness
Anotace:
Abstrakt Předkládaná diplomová práce „Vliv společenské odpovědnosti firem na zvýšení jejich konkurenceschopnosti“ si klade za cíl na základě provedené rešerše teoretických poznatků k tématu diplomové práce provést analýzu uplatňování CSR ve firemní praxi vybrané firmy. Jde o téma, které je mimořádně aktuální a ve společenské a ekonomické praxi současnosti významně frekventované. V teoretické části …víceAbstract:
Abstract The submitted diploma thesis “The Impact of Corporate Social Responsibility on Increasing the Competitiveness” aims to analyze the implementation of CSR in business practices of a chosen firm based on the conducted research of theoretical findings for the thesis topic. This is an issue of exceptional topicality and meaningfully frequent in social and economic practice. The theoretical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/jpgzs/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2013
- Vedoucí: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Stanislava Borejová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Cenová strategie společnosti v souvislosti s udržitelným rozvojem společnosti v aktuálním konkurenčním prostředí. Aktuální strategie reálných společností a důsledky na jejich další vývoj, vliv na rozvoj oboru a ekonomiku odvětví
Jan Frank -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
The impact of corporate social responsibility on brand image
Dilara Kose -
Corporate Social Responsibility in a concrete firm
Chunyi Zhao -
Sponzoring vs. Corporate social responsibility (CSR)
David Benda -
Vliv žen v managementu na společenskou odpovědnost firem: Aplikace na vybrané odvětví
Tomáš Pospíšil