Students’ Autonomy: Developing individual learning plans at secondary school – Bc. Adam Zeisek
Bc. Adam Zeisek
Diplomová práce
Students’ Autonomy: Developing individual learning plans at secondary school
Students’ Autonomy: Developing individual learning plans at secondary school
Anotace:
Tato diplomová práce nazvaná Autonomie žáka: Rozvoj individuálního učebního plánu na víceletém gymnáziu má za cíl popsat problematiku autonomie žáka. Teoretická část popisuje a definuje autonomii v jazykovém vzdělávání, popisuje kontext v České republice a analyzuje relevantní vzdělávací dokumenty. Dále se zabývá popisem jazykového poradenství, individuální odlišnostmi mezi žáky a trénováním žáků. …víceAbstract:
This thesis called Student's autonomy: Developing individual learning plans at secondary school aims to describe the field of learner autonomy. Its theoretical part deals with describing and defining autonomy in language learning, discussing the Czech context and describing advising in language learning, individual learner differences and learner training. In the practical part of the thesis, an action …víceKeywords
Learner autonomy individual learner differences advising in language learning action research individual study plans multiple intelligences learning styles learning strategies motivation. Autonomie žáka individuální rozdíly žáků jazykové poradenství akční výzkum individuální studijní plány teorie vícenásobných inteligenci učební strategie učební styly motivace.
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/lm123/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2017
- Vedoucí: doc. Mgr. Světlana Hanušová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Tomáš Andrášik
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka pro základní a jazykové školy
Práce na příbuzné téma
-
Výuka matematiky s podporou ICT se zaměřením na typy inteligence žáka
Dagmar KOCICHOVÁ -
Learner Beliefs about English Language Learning as an Important Aspect of a Learner-centred Approach
Marie Stodolová -
Advising in Language Learning: Advising tools
Adam Zeisek -
Advising in Language Learning in a Classroom Context.
Petra Garay -
Advising in Language Learning: Professional Development of Advisers
Tomáš Andrášik -
The Development of an E-learning Course Based on the ADDIE Method
Libuše Spáčilová -
Multiple Intelligences Students Reflected in Classroom Activities
Barbora Elblová -
Multiple Intelligences and Development of English Language Skills at Lower Secondary School
Dagmar SEDLÁČKOVÁ