SWOT analýza podnikatelského subjektu – Ing. Soňa Nohelová
Ing. Soňa Nohelová
Bakalářská práce
SWOT analýza podnikatelského subjektu
SWOT analysis of business enterprise
Anotace:
Hlavní náplní bakalářské práce je SWOT analýza firmy Ing. Petr Nohel NOHEL GARDEN. Firma se již 20 let zabývá exportem a importem zahrádkářských potřeb. Výzkum vnitřního a vnějšího prostředí firmy, je důležitý pro praktickou část bakalářské práce a pro vyhodnocení současného postavení na trhu. V závěru jsou navržena možná řešení, která by vedla k upevnění a rozvoji firmy na tuzemských i zahraničích …víceAbstract:
The main topic of this dissertation is the SWOT analysis of company Ing. Petr Nohel NOHEL GARDEN. The company has been dealing with export and import gardening products for 20 years. Internal and external research of the firm environment is important for the practical part of the thesis and evaluates the current market situation. The possible solutions that would lead to consolidation and developing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/qi477/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2012
- Vedoucí: Ing. Miloslav Vaňák
- Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing environment analysis in chosen hotel
Valeriya Nasypova -
Strategic Analysis of the Job Portals in the Czech Republic
Ivan Rozman -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Anna Hrachovcová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Lenka Matějková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Petra Syrová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Tereza Míková