Návrh projektu marketingových aktivit hlavního mediálního partnera hudebního festivalu "Votvírák" – Bc. Tereza Obermajerová
Bc. Tereza Obermajerová
Diplomová práce
Návrh projektu marketingových aktivit hlavního mediálního partnera hudebního festivalu "Votvírák"
The project proposal marketing activities of the main media partner of the music festival "Votvírák"
Anotace:
V této práci se zabývám problematikou mediálního partnerství a návrhem projektu marketingových aktivit hlavního mediálního partnera TV Public na hudebním festivalu Votvírák. Tyto aktivity mají za cíl pomoci médiu (televizi) zlepšit prestiž a podvědomí o značce, ale především zvýšit sledovanost cílové skupiny. V práci se promítnou jak vlastní zkušenosti, které jsem načerpala jako členka organizačního …víceAbstract:
In this work I deal with the issue of media partnership and with the layout of the plan concerned with marketing activities of the main media partner TV Public on the music festival Votvírák. These activities are aiming to help media (television) by improving their prestige and consciousness of the brand, above all to increase the ratings of the targeting group. My own experience gained when working …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/k91vw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2011
- Vedoucí: JUDr. Petr Majerik
- Oponent: Ing. Miloslav Vaňák
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
OBERMAJEROVÁ, Tereza. \textit{Návrh projektu marketingových aktivit hlavního mediálního partnera hudebního festivalu ''Votvírák''}. Online. Diplomová práce. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/zp7kmm/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Projektový management Mezinárodního festivalu outdoorových filmů ve Zlíně
Kamila Gamalová -
Management univerzitních galerií
Romana Danišová -
Marketingový komunikační mix - využití audiovizuálních prostředků pro marketingovou komunikaci vybraného subjektu
Václav Houdek -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova -
Komunikační mix společnosti UNIFER alfa a.s. z hlediska využívání nových médií
Gabriela Mičková -
Marketingová komunikace a mediální mix vybrané sportovní akce
Tomáš Leixner -
Inbound marketing in the Communication Mix at the Faculty of Informatics
Ján Struhár