Vliv implementace CRM na rozvojový potenciál firem – Karina Anisimova
Karina Anisimova
Bakalářská práce
Vliv implementace CRM na rozvojový potenciál firem
Influence the implementation of CRM on the development potential of companies
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá komplexní problematikou implementace CRM. Práce je rozdělena do teoretické a praktické části. Cílem teoretické části bylo komplexně analyzovat CRM systém a přehledně charakterizovat jeho základní rysy a prozkoumat vliv implementace systému na společnost. Cílem praktické části práce byla analýza dvou ruských společností, které implementovaly CRM systém nebo jeho části. V této …víceAbstract:
This thesis looks into the complex issue of CRM implementation. The thesis is divided into a theoretical and practical part. The first part of the thesis aims at analyzing CRM system, defining it's essential features and also investigating influence of the system implementation. The main goal of the second part of the thesis is to analyze two Russian companies, which have implemented the CRM system …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/50898
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2016
- Vedoucí: Vlastimil Mejdrech
- Oponent: Ladislav Hartman
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/50898
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Introduction of Customer Relationship Management in a Packaging Company
Evgeniia Metlushka -
Customer Relationship Management in a particular company, contributions and design solution
Kadiatou Odeithiam -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management
Tereza Otčenášková -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane