Bc. Alexandra Mušáková

Bakalářská práce

Komunikační strategie kulturních institucí se zaměřením na sociální sítě

Communication strategies of cultural institutions with a focus on social networks
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá komunikačními procesy kulturních institucí se zaměřením na komunikace přes sociální sítě. Definuje online marketing na sociálních sítích a marketingový mix kulturních institucí. Dále představuje vybrané instituce, kterými jsou Národní divadlo Brno, HaDivadlo a divadlo Radost. Je provedena SWOT analýza profilů divadel na sociálních sítích a následné porovnání mezi sebou. Cílem …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with the communication processes of cultural institutions focusing on communication via social networks. Defines online marketing on social networks and the marketing mix of cultural institutions. It also represents selected institutions, which are the National Theatre Brno, HaDivadlo and theatre Radost. A SWOT analysis of theater profiles on social networks and subsequent …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 8. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 9. 2021
  • Vedoucí: Mgr. Pavlína Míčová
  • Oponent: doc. PhDr. Martin Flašar, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta