Komunikační strategie kulturních institucí se zaměřením na sociální sítě – Bc. Alexandra Mušáková
Bc. Alexandra Mušáková
Bakalářská práce
Komunikační strategie kulturních institucí se zaměřením na sociální sítě
Communication strategies of cultural institutions with a focus on social networks
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá komunikačními procesy kulturních institucí se zaměřením na komunikace přes sociální sítě. Definuje online marketing na sociálních sítích a marketingový mix kulturních institucí. Dále představuje vybrané instituce, kterými jsou Národní divadlo Brno, HaDivadlo a divadlo Radost. Je provedena SWOT analýza profilů divadel na sociálních sítích a následné porovnání mezi sebou. Cílem …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the communication processes of cultural institutions focusing on communication via social networks. Defines online marketing on social networks and the marketing mix of cultural institutions. It also represents selected institutions, which are the National Theatre Brno, HaDivadlo and theatre Radost. A SWOT analysis of theater profiles on social networks and subsequent …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 8. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/vm9j4/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 9. 2021
- Vedoucí: Mgr. Pavlína Míčová
- Oponent: doc. PhDr. Martin Flašar, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií
Práce na příbuzné téma
-
Online marketing v oblasti kultury se zaměřením na muzejní instituce
Ester Březinová -
Využití influencerů v komunikačních strategiích kulturní instituce Centra současného umění DOX
Nikola Kudělková -
Návrh efektivnější marketingové komunikace vybrané kulturní instituce
Simona Niklová -
Současné online marketingové nástroje komunikace aplikované v kulturních organizacích
Karolína Vejražková -
Online marketing na sociálních sítích
Veronika Kostorková -
Online marketingová komunikace pro B2B segment eshopu Laporte.cz
Eliška Obrusníková -
Online marketingová komunikace AC Sparta Praha
Filip Liška -
Online marketingová komunikace největších drogistických řetězců v České republice
Hana Kunešová