Analýza podpory prodeje na trhu spotřební elektroniky – Jana Soviarová
Jana Soviarová
Diplomová práce
Analýza podpory prodeje na trhu spotřební elektroniky
Analysis of Sales Promotion on the Consumer Electronics Market
Anotace:
Cieľom tejto diplomovej práce bola analýza podpory predaja na trhu spotrebnej elektroniky a stanovenie návrhov, ktoré by mohli prispieť k zefektívneniu promoakcií. V teoretickej časti bolo vysvetlenie základných pojmov a vysvetlená problematika týkajúca sa podpory predaja ako takej. Na uskutočnenie stanovených cieľov bol realizovaný marketingový výskum. Bola použitá metóda elektronického dotazovania …víceAbstract:
The aim of this thesis was to analyze the promotion of consumerelectronics and determination of proposals that could help to more effective promotion. In the theoretical part was the theoretical explaination of the basic concepts and explained the problem of promotion To carry out the objectives was carried out marketing research by electronic consultation. Data collection tool was a questionnaire …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2012
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/96568
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2012
- Vedoucí: Lenka Kauerová
- Oponent: Magda Dirgasová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Instore marketing
Adrián Macháček -
Personální marketing vybrané společnosti
Katarína Rakuščinec -
Marketingová komunikácia spoločnosti H&M
Michaela Tkáčiková -
Marketingová komunikácia hokejového klubu HK Martin
Petronela Kubaláková -
Marketingová komunikácia vybranej firmy
Daniela Rabatinová -
Fashion marketing na internetu - soubor kazuistik a jejich obsahové a formální zpracování
Silvia Sleziaková -
Marketingová komunikácia vybraného reťazca lekární
Andrea Šándorová -
Podpora predaja vo vybranej finančnej inštitúcii
Marián Tarcala