Jana Soviarová

Diplomová práce

Analýza podpory prodeje na trhu spotřební elektroniky

Analysis of Sales Promotion on the Consumer Electronics Market
Anotace:
Cieľom tejto diplomovej práce bola analýza podpory predaja na trhu spotrebnej elektroniky a stanovenie návrhov, ktoré by mohli prispieť k zefektívneniu promoakcií. V teoretickej časti bolo vysvetlenie základných pojmov a vysvetlená problematika týkajúca sa podpory predaja ako takej. Na uskutočnenie stanovených cieľov bol realizovaný marketingový výskum. Bola použitá metóda elektronického dotazovania …více
Abstract:
The aim of this thesis was to analyze the promotion of consumerelectronics and determination of proposals that could help to more effective promotion. In the theoretical part was the theoretical explaination of the basic concepts and explained the problem of promotion To carry out the objectives was carried out marketing research by electronic consultation. Data collection tool was a questionnaire …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 5. 2012
  • Vedoucí: Lenka Kauerová
  • Oponent: Magda Dirgasová

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita Ostrava

VŠB - Technická univerzita Ostrava

Ekonomická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod