Výuka slohu u žáků se specifickými poruchami učení – Bc. Nikola BARTUŠKOVÁ
Bc. Nikola BARTUŠKOVÁ
Diplomová práce
Výuka slohu u žáků se specifickými poruchami učení
Teaching composition students with specific learning disabilities
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na problematické oblasti ve slohové výuce u žáků se specifickými poruchami učení, které výrazně ovlivňují tvorbu slohových prací. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je věnována aktualizované legislativě, problematice integrace žáků se SPU do běžných tříd a poradenství v této oblasti. V neposlední řadě se zabývá výukovými strategiemi v samotné …víceAbstract:
This diploma thesis deals with problematic areas in teaching text composition to students with learning disabilities which significantly influence their text composition. The thesis is divided into a theoretical and practical part. The theoretical part deals with up-to-date legislation, the topic of integrating students with learning disabilities into standard classes and guidance in this field. It …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 3. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Vladimír Trpka, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BARTUŠKOVÁ, Nikola. Výuka slohu u žáků se specifickými poruchami učení. Ústí nad Labem, 2017. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Uč. ČJ SV pro SŠ navazující
Práce na příbuzné téma
-
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Vztahy mezi žáky intaktními a žáky se speciálně vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí
Kateřina Bártová -
Metoda aktivního naslouchání při práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Martina SVOBODOVÁ -
Rozvoj potenciálu žáků se speciálně vzdělávacími potřebami ve školní družině prostřednictvím edukačních aktivit
Daniel Antonín Zelinka -
Co s sebou přináší integrace dětí se speciálně vzdělávacími potřebami do hlavního vzdělávacího proudu
Monika Pliešovská -
Komunikační schopnost dítěte se speciálními vzdělávacími potřebami v předškolním věku
Lenka Odehnalová