Anastassiya Sinitskaya

Bachelor's thesis

Nástroje marketingové komunikace v praxi

Marketing communication tools in practice
Abstract:
Teoretická část práce se zaměřuje na vymezení pojmu marketingová komunikace a jejích klíčových nástrojů. Těmito nástroji jsou reklama, podpora prodeje, public relations, osobní prodej a přímý marketing. V praktické části pak je provedená analýza marketingového mixu (4P) podniku Manufaktura. Cílem bakalářské práce je provést analýzu společnosti Manufaktura a na základě dosažených výsledků navrhnout …more
Abstract:
The theoretical part of the thesis focuses on defining the concepts of marketing communication and its key tools. These tools are advertising, sales promotion, public relations, personal sales and direct marketing. In the practical part, an analysis of the marketing mix (4P) of the company Manufaktura is executed. The aim of the bachelor's thesis is to analyse the company Manufaktura and on the basis …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 9. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 1. 11. 2021
  • Supervisor: Ing. Juraj Eisel, Ph.D.
  • Reader: doc. Radim Valenčík, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní