Význam rituálů u vybraných dětí se speciálně vzdělávacími potřebami – Tereza DUBOVÁ
Tereza DUBOVÁ
Bachelor's thesis
Význam rituálů u vybraných dětí se speciálně vzdělávacími potřebami
Importance of rituals for selected children with special educational needs
Abstract:
Úvod: Práce se zabývá rituály, které se objevují u vybraných dětí se speciálně vzdělávacími potřebami a dítěte intaktního ve věkovém rozmezí 5-7 let a to v rodinném a vzdělávacím prostředí. Přesněji se práce zabývá poruchou autistického spektra a mentálním postižením. Cíl: Cílem bakalářské práce bylo zjistit, zda jsou rituály součástí životů dětí se speciálně vzdělávacími potřebami a dítěte intaktního …moreAbstract:
Introduction: The bachelor's thesis deals with rituals that occur in selected children with special educational needs and intact children in the age of 5-7 years in the family and educational environment. More specifically, the thesis focuses on autism spectrum disorder and intellectual disability. Objective: The aim of the bachelor thesis was to find out whether rituals are part of the lives of children …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 6. 2023
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Jaromír Maštalíř, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
DUBOVÁ, Tereza. Význam rituálů u vybraných dětí se speciálně vzdělávacími potřebami. Olomouc, 2023. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Special needs education / Special needs education: early childhood
Theses on a related topic
-
Edukace žáka s poruchou autistického spektra integrovaného na základní škole v porovnání s edukací žáka s poruchou autistického spektra ve specializované třídě
Lenka Krčilová -
Jak pandemie ovlivnila život v rodinách s dítětem s poruchou autistického spektra
Karolína Hanzlíková -
Možnosti rozvoje komunikace u dětí s poruchami autistického spektra – alternativní a augmentativní komunikace
Michala Břusková -
Podpůrná opatření a jejich vliv na inkluzi dítěte s poruchami autistického spektra v běžné mateřské škole
Blanka Konečná -
Vzdělávání žáka s poruchou autistického spektra na 1. stupni Základní školy
Lenka Drábková -
Sekvenční variabilita lidského mitochondriálního genomu a její význam v patogenezi poruch autistického spektra
Natálie Sedláková -
Rozvoj komunikačních dovedností u žáků s poruchami autistického spektra na základní škole speciální
Ilona Křikavová -
Co s sebou přináší integrace dětí se speciálně vzdělávacími potřebami do hlavního vzdělávacího proudu
Monika Pliešovská
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights