Ing. Jakub Velen

Bakalářská práce

Analýza řízení vztahů se zákazníky na jednotlivých úrovních v Coca-Cola Beverages Česká republika, spol. s r.o.

Analysis of customer relationship management on each various levels at the Coca-Cola Beverages Česká republika, spol. s r.o.
Anotace:
V bakalářské práci se věnuji řízení vztahů se zákazníky z pohledu poskytování hodnoty vnímané zákazníkem, rozvoji a budování vztahů se zákazníky a péče ně. Teoretická část poukazuje na obecné nástroje a možnosti řízení vztahů se zákazníky vycházející z praxe a poznatků autorů knih. Praktická část představuje, na základě sondy, konkrétní a aktuální způsoby řízení vztahů se zákazníky ve společnosti Coca …více
Abstract:
In the thesis I am dealing with customer relationship management from the perspective of the provision of value perceived by customers, development and building relationships with customers and customer support. The theoretical part refers to the possibility of general tools and customer relationship management based on experience and knowledge of authors of books. Practical part presents, on the basis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2009
  • Vedoucí: Ing. Tereza Dvořáková
  • Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní