Analýza řízení vztahů se zákazníky na jednotlivých úrovních v Coca-Cola Beverages Česká republika, spol. s r.o. – Ing. Jakub Velen
Ing. Jakub Velen
Bakalářská práce
Analýza řízení vztahů se zákazníky na jednotlivých úrovních v Coca-Cola Beverages Česká republika, spol. s r.o.
Analysis of customer relationship management on each various levels at the Coca-Cola Beverages Česká republika, spol. s r.o.
Anotace:
V bakalářské práci se věnuji řízení vztahů se zákazníky z pohledu poskytování hodnoty vnímané zákazníkem, rozvoji a budování vztahů se zákazníky a péče ně. Teoretická část poukazuje na obecné nástroje a možnosti řízení vztahů se zákazníky vycházející z praxe a poznatků autorů knih. Praktická část představuje, na základě sondy, konkrétní a aktuální způsoby řízení vztahů se zákazníky ve společnosti Coca …víceAbstract:
In the thesis I am dealing with customer relationship management from the perspective of the provision of value perceived by customers, development and building relationships with customers and customer support. The theoretical part refers to the possibility of general tools and customer relationship management based on experience and knowledge of authors of books. Practical part presents, on the basis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/fnkml/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2009
- Vedoucí: Ing. Tereza Dvořáková
- Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VELEN, Jakub. \textit{Analýza řízení vztahů se zákazníky na jednotlivých úrovních v Coca-Cola Beverages Česká republika, spol. s r.o.}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2009. Dostupné z: https://theses.cz/id/zzc3f4/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Utilization Analysis of Customer Relationship Management in Indian Market
Dhruvin Chandrakant Panchal -
Analýza CRM (Customer Relationship Management), jeho úloha a využití v praxi
Barbora Vitkajová -
Zhodnocení využití Customer Relationship Managementu obchodní společnosti
Miloslav Fiala -
Customer Relationship Management - SW nástroje a jejich efektivní využití
Pavla Sklenářová -
Instagram social media as a Customer Relationship Management tool
Maria Tomchanka -
Customer relationship management jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti podniků
Jana Marková -
Relationship management vybrané neziskové organizace se zaměřením na získávání finančních prostředků
Tomáš FILIPCSIK -
CRM - Customer Relationship Management ve vybrané organizaci a jeho zhodnocení
Vlastimil CIGOŠ