Bc. Marta Masliy

Bakalářská práce

Společenská odpovědnost firmy a sociální marketing

Corporate Social Responsibility and Social Marketing
Anotace:
První část bakalářské práce obsahuje teoretický souhrn základních poznatků a přehled informací vztahujících se k dané problematice. Ať už jde o definici role a metod sociálního marketingu nebo nastínění rozdílu mezi sociálním a komerčním marketingem. Dále vysvětluje pojem ,,společenské odpovědnosti firem”, zachycuje výhody zodpovědné firmy, perspektivy a využití v praxi. Druhá část se věnuje sociálnímu …více
Abstract:
The first part of the bachelor thesis contains a theoretical summary of basic knowledge and an overview of information related to the given issue. Whether it is about defining the role and methods of social marketing or outlining the distinction between social and commercial marketing. Furthermore it explains the concept of "Corporate Social Responsibility", captures the benefits of a responsible company …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 11. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 8. 2023
  • Vedoucí: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Mgr. Oldřich Johannes Petr

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní