Bc. Marta Masliy

Bachelor's thesis

Společenská odpovědnost firmy a sociální marketing

Corporate Social Responsibility and Social Marketing
Abstract:
První část bakalářské práce obsahuje teoretický souhrn základních poznatků a přehled informací vztahujících se k dané problematice. Ať už jde o definici role a metod sociálního marketingu nebo nastínění rozdílu mezi sociálním a komerčním marketingem. Dále vysvětluje pojem ,,společenské odpovědnosti firem”, zachycuje výhody zodpovědné firmy, perspektivy a využití v praxi. Druhá část se věnuje sociálnímu …more
Abstract:
The first part of the bachelor thesis contains a theoretical summary of basic knowledge and an overview of information related to the given issue. Whether it is about defining the role and methods of social marketing or outlining the distinction between social and commercial marketing. Furthermore it explains the concept of "Corporate Social Responsibility", captures the benefits of a responsible company …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 11. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 21. 8. 2023
  • Supervisor: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
  • Reader: Ing. Mgr. Oldřich Johannes Petr

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní