Dominika Kočárníková

Bakalářská práce

Marketingová situační analýza vybrané společnosti

Marketing Situational Analysis of a chosen Company
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce je analýza současného stavu vybrané společnosti, která se zabývá potravinářským průmyslem. Teoretická část je věnována vymezení základních pojmů, marketingového mixu a analýze marketingového prostředí. Praktická část se zabývá obchodní společností Vodňanská drůbež, a.s. Popisuje marketingový mix této společnosti a pomocí PEST analýzy makroprostředí a analý-zy mikro a …více
Abstract:
This Bachelor thesis focus on the present condition analysis of the selected company, which is involved in a food processing. Fundamental terms such as Marketing mix and an Analysis of the marketing environment are specifically defined in the Theoretical part of this theis. The practical part deals with trading company Vodňanská drůbež, a.s. It describes marketing mix of this company, with the PEST …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2015
  • Vedoucí: Petr Svoboda
  • Oponent: Hana Ezrová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/46298