Dominika Kočárníková

Bachelor's thesis

Marketingová situační analýza vybrané společnosti

Marketing Situational Analysis of a chosen Company
Abstract:
Předmětem této bakalářské práce je analýza současného stavu vybrané společnosti, která se zabývá potravinářským průmyslem. Teoretická část je věnována vymezení základních pojmů, marketingového mixu a analýze marketingového prostředí. Praktická část se zabývá obchodní společností Vodňanská drůbež, a.s. Popisuje marketingový mix této společnosti a pomocí PEST analýzy makroprostředí a analý-zy mikro a …more
Abstract:
This Bachelor thesis focus on the present condition analysis of the selected company, which is involved in a food processing. Fundamental terms such as Marketing mix and an Analysis of the marketing environment are specifically defined in the Theoretical part of this theis. The practical part deals with trading company Vodňanská drůbež, a.s. It describes marketing mix of this company, with the PEST …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 8. 6. 2015
  • Supervisor: Petr Svoboda
  • Reader: Hana Ezrová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/46298