Marketingová situační analýza vybrané společnosti – Dominika Kočárníková
Dominika Kočárníková
Bachelor's thesis
Marketingová situační analýza vybrané společnosti
Marketing Situational Analysis of a chosen Company
Abstract:
Předmětem této bakalářské práce je analýza současného stavu vybrané společnosti, která se zabývá potravinářským průmyslem. Teoretická část je věnována vymezení základních pojmů, marketingového mixu a analýze marketingového prostředí. Praktická část se zabývá obchodní společností Vodňanská drůbež, a.s. Popisuje marketingový mix této společnosti a pomocí PEST analýzy makroprostředí a analý-zy mikro a …moreAbstract:
This Bachelor thesis focus on the present condition analysis of the selected company, which is involved in a food processing. Fundamental terms such as Marketing mix and an Analysis of the marketing environment are specifically defined in the Theoretical part of this theis. The practical part deals with trading company Vodňanská drůbež, a.s. It describes marketing mix of this company, with the PEST …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2014
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/46298
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2015
- Supervisor: Petr Svoboda
- Reader: Hana Ezrová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/46298
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Vliv digitalizace na marketing firmy x
Le Le -
Marketing ve veřejném prostoru
Ayya Eldysheva -
Marketing fotbalového klubu SK Slavia Praha
Michal Sak -
Knižní marketing v případové studii společnosti Albatros Media, a. s. a jejích nakladatelských brandů
Sabina Minářová -
Marketing obcí a regionů
Emil Wedlich -
Marketingový mix maloobchodní prodejny
Kristýna Charvátová -
Marketingový a komunikační mix franšízy realitní kanceláře
Radim Vojta