Event marketing ve společnosti HELEN BE s.r.o. – Bc. Petra Bedrnová
Bc. Petra Bedrnová
Diplomová práce
Event marketing ve společnosti HELEN BE s.r.o.
Event marketing in HELEN BE
Anotace:
Diplomová práce s názvem Event marketing ve společnosti HELEN BE s.r.o se zabývá problematikou event marketingu a jeho užití ve zvoleném podnikatelském subjektu. Část teoreticko-metodologická obsahuje obecný úvod do marketingové komunikace jako výchozí pro oblast event marketingu. Podrobněji definuje pojem event marketing a jeho zařazení do komunikačního mixu firmy, jeho specifika a proces plánování …víceAbstract:
Diploma thesis titled Event Marketing in HELEN BE Ltd. deals with event marketing issue and its use in specific selected business. The theoretical and methodological part contains general information and introduction of marketing communications as a basic source of event marketing. In details defines concept of Event Marketing and its implementation into the organization´s communication mix, its specifics …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/uuu4j/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2011
- Vedoucí: Ing. Ondřej Pešek
- Oponent: PhDr. Petr Váňa
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Event marketing - analýza dvou eventů agentury Eventpro
Petr Kout -
Event Marketing
Denisa FIALOVÁ -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Návrh marketingové komunikace vybraného podniku
Edita Hadrová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Projekt marketingové komunikace módní značky vstupující na nový trh)
Eva Korinkova