Event marketing ve společnosti HELEN BE s.r.o. – Bc. Petra Bedrnová
Bc. Petra Bedrnová
Master's thesis
Event marketing ve společnosti HELEN BE s.r.o.
Event marketing in HELEN BE
Abstract:
Diplomová práce s názvem Event marketing ve společnosti HELEN BE s.r.o se zabývá problematikou event marketingu a jeho užití ve zvoleném podnikatelském subjektu. Část teoreticko-metodologická obsahuje obecný úvod do marketingové komunikace jako výchozí pro oblast event marketingu. Podrobněji definuje pojem event marketing a jeho zařazení do komunikačního mixu firmy, jeho specifika a proces plánování …moreAbstract:
Diploma thesis titled Event Marketing in HELEN BE Ltd. deals with event marketing issue and its use in specific selected business. The theoretical and methodological part contains general information and introduction of marketing communications as a basic source of event marketing. In details defines concept of Event Marketing and its implementation into the organization´s communication mix, its specifics …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2011
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/uuu4j/
Thesis defence
- Date of defence: 20. 6. 2011
- Supervisor: Ing. Ondřej Pešek
- Reader: PhDr. Petr Váňa
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Event marketing - analýza dvou eventů agentury Eventpro
Petr Kout -
Event Marketing
Denisa FIALOVÁ -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Návrh marketingové komunikace vybraného podniku
Edita Hadrová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Projekt marketingové komunikace módní značky vstupující na nový trh)
Eva Korinkova