Jana FOLTINOVÁ
Bachelor's thesis
Integrovaná tematická výuka v podmínkách MŠ
The integrated thematic education in pre-primary school´s conditions
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na Integrovanou tematickou výuku (ITV) v podmínkách MŠ. V teoretické části se zabývám změnami a proměnami v trendu školství, modelem Integrované tematické výuky podle S. Kovalikové a jejím využití v podmínkách MŠ. Zdůrazňuji Rámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávání (RVP PV), který klade důraz na osobnostní a sociální rozvoj dítěte, vybavení dítěte pro další …moreAbstract:
Bachelor's thesis is focused on the Integrated thematic instruction (ITV) in the conditions of kindergarten. In the theoretical part, we are dealing with changes and changes in the trend of Education, Integrated thematic teaching model according to S. Kovalikova and its use in conditions kindergarten. It emphasizes the framework curriculum for pre-school education (RVP PV), which emphasizes the personal …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 4. 2009
Accessible from:: 6. 4. 2009
Thesis defence
- Date of defence: 6. 5. 2009
- Supervisor: Mgr. Alexandra Tomášová
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
FOLTINOVÁ, Jana. Integrovaná tematická výuka v podmínkách MŠ. Ostrava, 2009. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 6.4.2009
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 6. 4. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Specialization - Pedagogy / Teaching at Pre-School Level
Theses on a related topic
-
OSOBNOSTNĚ ORIENTOVANÁ VÝCHOVA V MATEŘSKÉ ŠKOLE
Marie Kůgelová -
Environmentální výchova formou integrované tematické výuky ve 3. ročníku na základní škole praktické
Lucie VALTLOVÁ -
Integrované dítě v procesu edukace
Kateřina HUBEŇÁKOVÁ -
Didaktické pomůcky a hry pro celkový vývoj dítěte předškolního věku a jejich využití v mateřské škole pro sluchově postižené
Zuzana Machurová -
Hry a činnosti na letním táboře zaměřené na spolupráci mladších a starších dětí
Šárka Matyášová -
Hry a činnosti k rozvíjení orientace v rovině a v prostoru u předškoláka
Zdeňka Klementová -
Instrumentální činnosti žáků a učitelů v hodinách hudební výchovy na 1. stupni základní školy v teorii a praxi
Karolina Hádková -
Výuka o regionu Brno, Královo Pole s využitím modelu integrované tematické výuky
Jana Macalíková