Motiva a aktivizace při úpravě dyslálií – Lenka MUSILOVÁ
Lenka MUSILOVÁ
Bakalářská práce
Motiva a aktivizace při úpravě dyslálií
Motivation and activate with regulation Dyslalies
Anotace:
V naší práci jsme se věnovaly motivaci a aktivizaci při úpravě dyslalií u dětí předškolního věku, čili jak tyto osoby v životě podporovat a jak s nimi pracovat. V teoretické části jsme se zabývaly ontogenezí řeči, narušenou komunikační schopností, samotnou dyslálií, jejím dělením, diagnostikou a terapií. V praktické části jsme se formou kazuistiky zaměřily na anamnézu jedince s narušenou komunikační …víceAbstract:
In our work we focused on motivation and activation for the treatment of impaired articulation in preschool children, or how these people in life support and how to work with them. In the theoretical part, we deal with development of speech, speech impairment, dyslalia itself, its division, diagnosis and therapy. In the practical part, we are in the form of case studies focused on individuals with …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2011
Identifikátor:
86006
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. PhDr. Eva Souralová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MUSILOVÁ, Lenka. Motiva a aktivizace při úpravě dyslálií. Olomouc, 2011. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 08. 04. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro 2. stupeň základních škol a střední školy a přírodopis se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Vliv canisterapie na narušenou komunikační schopnost
Anna Rozmarinová -
Komunikační schopnost dítěte se speciálními vzdělávacími potřebami v předškolním věku
Lenka Odehnalová -
Komunikační schopnost u dětí předškolního věku
Barbora Cahlová -
Komunikační schopnost dětí s orofaciálními rozštěpy
Adéla Bischofová -
Narušená komunikační schopnost
Petra Fuksová -
Narušená komunikační schopnost jako příčina odkladu školní docházky
Radka Horáková -
Narušená komunikační schopnost při psychotickém onemocnění - možnosti logopedické intervence
Zuzana Vihanová -
Narušená komunikační schopnost u dětí předškolního věku v běžné mateřské škole
Jana Kakáčová
Název
Vložil
Vloženo
Práva