Návrh strategie pro nově vznikající firmu v oblasti designu interiéru – Zuzana Vostalová
Zuzana Vostalová
Bakalářská práce
Návrh strategie pro nově vznikající firmu v oblasti designu interiéru
Strategy proposal for a newly emerging company in the field of interior design
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá návrhem vhodné strategie pro nově vznikající firmu LV interiéry. Cílem je zvolit takovou strategii, která firmě zajistí získání a udržení dobrého místa na trhu. Literární rešerše vychází z odborné literatury, v rámci které jsou popsány veškeré poznatky vztahující se k řešené problematice. Ve výsledkové části je vnější prostředí firmy zhodnoceno pomocí PESTE analýzy a Porterova …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the topic of design of a suitable strategy for the newly emerging company LV interiors. The goal of this thesis is to choose a strategy that will ensure the company gets and maintains a good position in the market. The literature review is based on professional literature, which describes all the knowledge relating to the issues addressed. In the results section, the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 5. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 6. 2022
- Vedoucí: Ing. Renata Kučerová, Ph.D.
- Oponent: Lucie Tomčíková, externi
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor / specializace:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá -
Analýza a zhodnocení ekonomické situace firmy KINSKÝ Žďár, a. s.
Kateřina Škapa -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová -
Zvýšení konkurenceschopnosti korporace MAPE FINANCE s.r.o.
Monika Bubílková -
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout -
Nový podnikatelský záměr podniku Apollo, s.r.o.
Tereza Kroužilová -
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Sofia Shchetnikova