Návrh strategie pro nově vznikající firmu v oblasti designu interiéru – Zuzana Vostalová
Zuzana Vostalová
Bachelor's thesis
Návrh strategie pro nově vznikající firmu v oblasti designu interiéru
Strategy proposal for a newly emerging company in the field of interior design
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá návrhem vhodné strategie pro nově vznikající firmu LV interiéry. Cílem je zvolit takovou strategii, která firmě zajistí získání a udržení dobrého místa na trhu. Literární rešerše vychází z odborné literatury, v rámci které jsou popsány veškeré poznatky vztahující se k řešené problematice. Ve výsledkové části je vnější prostředí firmy zhodnoceno pomocí PESTE analýzy a Porterova …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the topic of design of a suitable strategy for the newly emerging company LV interiors. The goal of this thesis is to choose a strategy that will ensure the company gets and maintains a good position in the market. The literature review is based on professional literature, which describes all the knowledge relating to the issues addressed. In the results section, the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 5. 2022
Thesis defence
- Date of defence: 30. 6. 2022
- Supervisor: Ing. Renata Kučerová, Ph.D.
- Reader: Lucie Tomčíková, externi
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VOSTALOVÁ, Zuzana. \textit{Návrh strategie pro nově vznikající firmu v~oblasti designu interiéru}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2022. Available from: https://theses.cz/id/02484x/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / field / specializace:
Economics and management / Economics and Management / Marketing and Trade
Theses on a related topic
-
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá -
Analýza a zhodnocení ekonomické situace firmy KINSKÝ Žďár, a. s.
Kateřina Škapa -
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová -
Zvýšení konkurenceschopnosti korporace MAPE FINANCE s.r.o.
Monika Bubílková -
Marketingový výzkum v oblasti trhu s ojetými vozidly
Tomáš Herout -
Nový podnikatelský záměr podniku Apollo, s.r.o.
Tereza Kroužilová -
Effect of Advertising and Economic Factors on Company’s Sales: Case Study of Starbucks
Sofia Shchetnikova