Bc. Tereza Hyšková

Master's thesis

Analýza marketingových aktivit vybrané organizace

Analysis of marketing activities of a selected organization
Anotácia:
Předložená diplomová práce si klade za cíl zhodnotit stávající komunikační mix organizace #Holkyzmarketingu. Dále se práce zabývá třemi dílčími cíli. Prvním dílčím cílem je identifikace stávajícího komunikačního mixu Holek z Marketingu. Druhým cílem je analýza stávajícího komunikačního mixu a tím třetím je návrh na pozměnění stávajícího komunikačního mixu. V práci byly formulovány dvě hypotézy: H1 …viac
Abstract:
The presented thesis aims to evaluate the current communication mix of the organization "#Holkyzmarketingu. Additionally, the thesis addresses three sub-objectives. The first sub-objective is the identification of the current communication mix used by "#Holkyzmarketingu". The second sub-objective involves analyzing the current communication mix, while the third sub-objective involves proposing modifications …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2023
Identifikátor: https://is.ucp.cz/th/nw4xp/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2023
  • Vedúci: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
  • Oponent: doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.