Kristýna Poláková

Master's thesis

Marketingová komunikace značky STEYR na českém trhu

Marketing communication of the brand STEYR on the Czech market
Abstract:
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací rakouské značky STEYR na českém trhu. Společnost STEYR se specializuje na výrobu a prodej zemědělské a lesní techniky. Nabízí inteligentní řešení, jako jsou navigační systémy či softwary precizního zemědělství. Cílem diplomové práce je vyhodnocení marketingové komunikace rakouské značky STEYR na českém trhu. V teoretické části se práce nejprve věnuje …more
Abstract:
The master thesis deals with the marketing communication of the Austrian brand STEYR on the Czech market. STEYR specializes in the production and sale of agricultural and forestry equipment. It offers intelligent solutions such as navigation systems or precision farming softwares. The aim of the master thesis is to evaluate marketing communication of the Austrian brand STEYR in the Czech market. In …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 1. 2019

Thesis defence

  • Date of defence: 25. 5. 2020
  • Supervisor: Květa Olšanová
  • Reader: Zuzana Plešingerová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/79273