Marketingová komunikace značky STEYR na českém trhu – Kristýna Poláková
Kristýna Poláková
Master's thesis
Marketingová komunikace značky STEYR na českém trhu
Marketing communication of the brand STEYR on the Czech market
Abstract:
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací rakouské značky STEYR na českém trhu. Společnost STEYR se specializuje na výrobu a prodej zemědělské a lesní techniky. Nabízí inteligentní řešení, jako jsou navigační systémy či softwary precizního zemědělství. Cílem diplomové práce je vyhodnocení marketingové komunikace rakouské značky STEYR na českém trhu. V teoretické části se práce nejprve věnuje …moreAbstract:
The master thesis deals with the marketing communication of the Austrian brand STEYR on the Czech market. STEYR specializes in the production and sale of agricultural and forestry equipment. It offers intelligent solutions such as navigation systems or precision farming softwares. The aim of the master thesis is to evaluate marketing communication of the Austrian brand STEYR in the Czech market. In …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 1. 2019
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/79273
Thesis defence
- Date of defence: 25. 5. 2020
- Supervisor: Květa Olšanová
- Reader: Zuzana Plešingerová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/79273
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev