Analýza nákupního chování na trhu s parfémy – Viktorie Jursová
Viktorie Jursová
Bakalářská práce
Analýza nákupního chování na trhu s parfémy
Shopping Behaviour Analysis in the Perfume Market
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu nákupního chování spotřebitelů na trhu s parfémy. První část se věnuje teoretickému popisu nákupního a spotřebního chování, popisuje nákupní rozhodovací proces a rozdíly v nákupu mužů a žen. Třetí kapitola je věnována charakteristice trhu s parfémy a možnostem nákupu parfémů v kamenných a online prodejnách. Další část je praktická a zahrnuje výzkum nákupních …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on analyzing the consumer buying behavior in the perfume market. The first part is dedicated to the theoretical description of buying and consumer behavior, describes the buying decision process, and the differences in purchasing between men and women. The third chapter is devoted to the characteristics of the perfume market and the options for purchasing perfumes in brick …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2023
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/149543
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2023
- Vedoucí: Petra Klapilová Krbová
- Oponent: Petr Prešnajder
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Marketing / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Vliv PPC reklamy na nákupní rozhodovací proces zákazníka
David Hubáček -
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitele v gastronomii
Monika Čapková -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Monika Hegarová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Daniel Havlíček -
Food styling a nákupní rozhodovací proces zákazníka
Michaela Pechová -
Vliv reklamního sloganu na nákupní rozhodovací proces spotřebitele
Klára Hrabčáková -
Kritéria ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného druhu zboží
Petr Neckař -
Food styling a nákupní rozhodovací proces zákazníka
Kristýna Šteffelová