Marketingová komunikační strategie Knihovny Antonína Švehly – Bc. Alina Bagantsova
Bc. Alina Bagantsova
Master's thesis
Marketingová komunikační strategie Knihovny Antonína Švehly
Marketing communication strategy of the Library of Antonin Svehla
Abstract:
Cílem této diplomové práce je vytvoření efektivní marketingové komunikační strategie pro Knihovnu Antonína Švehly pro zvýšení povědomí o knihovně mezi potenciálními uživateli, posílení jejich loajality a udržení stávajících uživatelů. Teoretická část práce je zaměřena na problematiku marketingového strategického řízení, situační analýzu, a to analýzu vnějšího a vnitřního prostředí, principy modelu …moreAbstract:
The aim of this diploma thesis is to create an effective marketing communication strategy for the Library of Antonin Svehla to increase awareness of the library among potential users, strengthen their loyalty and retain existing users. The theoretical part of the thesis focuses on the problem of marketing strategic management, situational analysis, i.e., analysis of the external and internal environment …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 4. 2024
Thesis defence
- Date of defence: 31. 5. 2024
- Supervisor: Ing. Lucie Vokáčová, Ph.D.
- Reader: Lukáš Novotný, externi
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BAGANTSOVA, Alina. \textit{Marketingová komunikační strategie Knihovny Antonína Švehly}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2024. Available from: https://theses.cz/id/05b3ao/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme:
Ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights