Sandra Jaroňová

Bachelor's thesis

Měření povědomí o značce About you

About you brand awareness measurement
Abstract:
Cíl práce: Cílem práce je zjistit, jaké mají lidé v oblasti Moravskoslezského kraje povědomí o značce About You. Metodika práce: Práce bude sestavena ze dvou částí. První část bude obsahovat teoretické znalosti, které budou čerpány především z doporučené literatury zaměřené na marketing, nástroje marketingového mixu, marketingovou komunikaci a komunikační mix. Dále bude podrobněji popsána značka, hodnota …more
Abstract:
Objective: The aim of this work is to find out what awareness of the About You brand people have in the Moravian-Silesian region. Methodology: The work will be composed of two parts. The first part will contain theoretical knowledge, which will be drawn mainly from the recommended literature focused on marketing, marketing mix tools, marketing communication and communication mix. Then the brand, brand …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 3. 6. 2020
  • Supervisor: Ing. Martin Klepek, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné