Sandra Jaroňová

Bachelor's thesis

Měření povědomí o značce About you

About you brand awareness measurement
Anotácia:
Cíl práce: Cílem práce je zjistit, jaké mají lidé v oblasti Moravskoslezského kraje povědomí o značce About You. Metodika práce: Práce bude sestavena ze dvou částí. První část bude obsahovat teoretické znalosti, které budou čerpány především z doporučené literatury zaměřené na marketing, nástroje marketingového mixu, marketingovou komunikaci a komunikační mix. Dále bude podrobněji popsána značka, hodnota …viac
Abstract:
Objective: The aim of this work is to find out what awareness of the About You brand people have in the Moravian-Silesian region. Methodology: The work will be composed of two parts. The first part will contain theoretical knowledge, which will be drawn mainly from the recommended literature focused on marketing, marketing mix tools, marketing communication and communication mix. Then the brand, brand …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2020
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/t2hni/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2020
  • Vedúci: Ing. Martin Klepek, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Silesian University in Opava

School of Business Administration in Karvina

Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Economics and Management

Práce na příbuzné téma

Všechny práce