Analýza marketingové komunikace fast fashion značky – Klára Karpetová
Klára Karpetová
Bachelor's thesis
Analýza marketingové komunikace fast fashion značky
Analysis of the Fast Fashion Brand Marketing Communication
Abstract:
Tato bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingové komunikace fast fashion značky Shein. Teoretická část je zaměřena na definici marketingu, marketingový mix a komunikační mix. V druhé části teorie je zahrnuta také charakteristika značky Shein. Zde se kapitola věnuje vymezení pojmu fast fashion, historii tohoto trhu, představení společnosti Shein a analýze makroprostředí a mikroprostředí. Kapitola …moreAbstract:
This bachelor thesis focuses on the analysis of the marketing communication of the fast fashion brand Shein. The theoretical part focuses on the definition of marketing, marketing mix and communication mix. In the second part of the theory, the characteristics of the Shein brand are also included. Here the chapter focuses on the definition of fast fashion, the history of this market, the introduction …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2024
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2024
- Supervisor: Kristýna Stromská
- Reader: Lucie Waliszewská
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / field:
Marketing / Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev