Lokální marketing rychlých občerstvení – Alena Dostálová
Alena Dostálová
Bakalářská práce
Lokální marketing rychlých občerstvení
Local Marketing of Fast Foods
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaobírá problematikou lokálního marketingu rychlých občerstvení. Jak moc velký vliv mají na obrat cílové skupiny a okolí restaurace. Popíšeme rozdíly mezi kamennou restaurací a pobočkou v obchodním centru. Zjistíme, zda tržby ovlivňuje i historie pobočky, nebo konkrétní obchodní centrum. V práci budou popsány i výsledky stejné marketingové akce, která probíhala napříč všemi …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with problems of local marketing of fast foods. How the target groups and around of the restaurant have an inpact on turnover. We will describe the different between stone restaurant and the branch in the Shopping center. We will found out if the sales are influenced by history of branch, or by specific Shopping center. The results of the marketing event, which took place …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2019
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB11199
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2019
- Vedoucí: Dr. Ing. Vítězslav Hálek, MBA, Ph.D.
- Oponent: Ing. František Hašek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 28. 5. 2019 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finanční management
Práce na příbuzné téma
-
Globální marketing a lokální kultura
Yaroslav Kerechanyn -
Globální marketing a lokální kultura
Alena Skupinová -
Globální marketing a lokální kultura
Yulia Savelyeva -
Globální marketing a lokální kultura
Anna Kireeva -
Globální marketing a lokální kultura
Denisa Bálková -
Globální marketing a lokální kultura
Kateřina Hásková -
Lokální marketing vybrané pobočky Bageterie Boulevard
Matěj Ježek -
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě. Zaměření na In-store marketing na lokálním trhu
Kateřina Hauptová
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses 094dgc 094dgc/4
28. 5. 2019