Jaroslav Bartoň

Bakalářská práce

Nové trendy v marketingu

New trends in marketing
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá vlivem a možnostmi využití sociálních sítí v marketingu a využitím nově vzniklého fenoménu hromadných slev pro marketingové účely. V teoretické části se práce zabývá popisem těchto marketingových kanálů a nastiňuje možnosti jejich konkrétního použití. Praktická část bakalářské práce zkoumá především spotřebitele, na které jsou tyto kampaně namířeny a jejich vnímání marketingových …více
Abstract:
This thesis deals with influence and possibilities of using social networks in marketing and using relatively new phenomenon of "group buying" or "Tuangou" for marketing purposes. In the theoretical part the thesis deals with the description of these marketing channels and outlines possibilities of their practical application. The practical part of the thesis examines particular consumers, who are …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 3. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 6. 2011
  • Vedoucí: Dagmar Skokanová
  • Oponent: Martin Hejda

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/28198