Sepětí vývoje médií s marketingovou komunikací – Ing. Marcel Jánský
Ing. Marcel Jánský
Bachelor's thesis
Sepětí vývoje médií s marketingovou komunikací
Marketing Communication in Relation with Media Development
Abstract:
Tato práce se zabývá vývojem médií ve vzájemném působení s marketingovou komunikací. Popisuje historický vývoj médií v kontextu vývoje technologií, modernizace společnosti a nevratných celospolečenských změn. Práce dále zpracovává téma marketingové komunikace, její vývoj, cíle a členění. Na základě těchto informací určuje, která média a které nástroje marketingové komunikace jsou v těsném dějinném …moreAbstract:
This Bachelor’s thesis deals with the development of media in mutual relation to marketing communication. It describes historical development of media in the context of technology development, society modernization and irreversible society-wide changes. The thesis further elaborates on marketing communication, its development, objectives and classification. On the basis of this information it defines …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 4. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/yxn6c/
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2015
- Supervisor: PhDr. Marek Matějka
- Reader: prof. MgA. Jiří Svoboda
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev