MARKETINGOVÁ KOMUNIKACE FOTBALOVÉHO KLUBU AC SPARTA PRAHA – Denisa Doležalová
Denisa Doležalová
Diplomová práce
MARKETINGOVÁ KOMUNIKACE FOTBALOVÉHO KLUBU AC SPARTA PRAHA
Marketing communication of the AC Sparta Prague football club
Anotace:
Cílem této diplomové práce bylo provést analýzu marketingové komunikace vybraného sportovního klubu a na základě zjištěných poznatků vypracovat doporučení ke zlepšení stávající situace sportovního klubu v silně konkurenčním prostředí. Úvod této práce je věnován teoretickému rozboru marketingu, marketingové komunikace. Dále je blíže zaměřen na specifika marketingu ve sportovním prostředí. Jsou zde vysvětleny …víceAbstract:
The aim of this thesis was to analyse the marketing communication of the selected sports club and, on the basis of the findings, to make recommendations to improve the current situation of the sports club in a highly competitive environment. The introduction of this work is devoted to theoretical analysis of marketing, marketing communication. It is also more closely focused on the specifics of marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 11. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Michal Chocholoušek, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Název
Vložil
Vloženo
Práva