MARKETINGOVÁ KOMUNIKACE FOTBALOVÉHO KLUBU AC SPARTA PRAHA – Denisa Doležalová
Denisa Doležalová
Master's thesis
MARKETINGOVÁ KOMUNIKACE FOTBALOVÉHO KLUBU AC SPARTA PRAHA
Marketing communication of the AC Sparta Prague football club
Abstract:
Cílem této diplomové práce bylo provést analýzu marketingové komunikace vybraného sportovního klubu a na základě zjištěných poznatků vypracovat doporučení ke zlepšení stávající situace sportovního klubu v silně konkurenčním prostředí. Úvod této práce je věnován teoretickému rozboru marketingu, marketingové komunikace. Dále je blíže zaměřen na specifika marketingu ve sportovním prostředí. Jsou zde vysvětleny …moreAbstract:
The aim of this thesis was to analyse the marketing communication of the selected sports club and, on the basis of the findings, to make recommendations to improve the current situation of the sports club in a highly competitive environment. The introduction of this work is devoted to theoretical analysis of marketing, marketing communication. It is also more closely focused on the specifics of marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 11. 2019
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Michal Chocholoušek, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DOLEŽALOVÁ, Denisa. \textit{MARKETINGOVÁ KOMUNIKACE FOTBALOVÉHO KLUBU AC SPARTA PRAHA}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2019. Available from: https://theses.cz/id/0dmnz0/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights